Shop Mobile More Submit  Join Login
Legend of Zelda fan fic pg77 by girldirtbiker Legend of Zelda fan fic pg77 by girldirtbiker
Ugh, I should know that better lunch out never goes quickly when you want it to -_-. 
Anyway, hope you guys enjoy the page =)

NEXT<< Legend of Zelda fan fic pg78

PREVIOUS>>Legend of Zelda fan fic pg76
Add a Comment:
 
:iconscourgewhitewolf:
scourgewhitewolf Featured By Owner May 27, 2016  Hobbyist General Artist
actually, in the game u usually loose 4 hearts total for that attack.. r.i.p. burnt link..
Reply
:iconphyllisjoywolfe:
phyllisjoywolfe Featured By Owner Oct 8, 2015  Hobbyist General Artist
*gasps at realization that there are no more panels*
*quickly checks to see when this last one was posted*
*breathes a sigh of relief*

Too many cartoonists and animators have  created really good peices that they stopped working on smack in the middle XD So glad to see this isn't done yet!

*presses watch button*
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Oct 9, 2015  Student General Artist
lol Yea. I work a lot but I do try to squeeze in updates when I can. =)
Reply
:iconleontinees:
leontinees Featured By Owner Sep 29, 2015
Navi, always so wise :rofl:
Reply
:iconndedwards224:
ndedwards224 Featured By Owner Sep 24, 2015
poor Fenrir forgot he still had someone on his back ha ha
Reply
:iconrandommode:
Randommode Featured By Owner Sep 24, 2015  Professional Digital Artist
HAHAHAHAHA :) I loved that 
Reply
:iconladyheartcontainer:
LadyHeartcontainer Featured By Owner Sep 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
After playing so much Hyrule Warriors I hear Navis "Uh oh." in Proxis voice xD
Reply
:iconevilphoenix007x:
EvilPhoenix007X Featured By Owner Sep 14, 2015
Well at least he didn't have his deku shield equipped lol
Reply
:icontarripup:
TarriPup Featured By Owner Sep 13, 2015  Professional Digital Artist
Dodongo specialty, cooked to perfection~ :heart:
Reply
:iconrobithetraveler:
RobiTheTraveler Featured By Owner Edited Sep 13, 2015  Hobbyist Traditional Artist
"Breath fire, to 200 degrees Celsius and bake until golden"
Reply
:iconjigoku527:
jigoku527 Featured By Owner Sep 13, 2015
As hilarious and awesome as usual 
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Sep 13, 2015  Student General Artist
LOLZ! :rofl:
Reply
:iconlinktahuterasuspirit:
LinkTahuterasuSpirit Featured By Owner Sep 13, 2015  Hobbyist Digital Artist
thats gotta hurt
Reply
:icondragonrand100:
DragonRand100 Featured By Owner Sep 13, 2015
Ouch, poor Link. And, damn Navi it Navi show him a little concern will yeh? 

That said, I reckon it would've looked even better if you had the lost heart piece smouldering or scorched. Look forward to the next part.
Reply
:iconpoopin-sack:
Poopin-Sack Featured By Owner Sep 12, 2015
i want a toasted link for dinner O3O
Reply
:iconjedder77:
Jedder77 Featured By Owner Sep 12, 2015
"Wow, those heads look really cool in that 1st pan-"
FWOOOM!
"... lol they still look cool."
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
LOL! 
Reply
:iconmyserious-illusion:
Myserious-Illusion Featured By Owner Sep 12, 2015
Oh goodness. X)
Reply
:iconzolata:
Zolata Featured By Owner Sep 12, 2015
He'd feel a lot better if he threw some bombs in their mouths.
Reply
:icontheghostsaint21:
theghostsaint21 Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
Okay, Michael Bay. XD
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
Link must channel his inner Michael Bay.
Reply
:icontheghostsaint21:
theghostsaint21 Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock Atomic Cock 
Reply
:iconppowersteef:
ppowersteef Featured By Owner Sep 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
Fenrir's dodge tho x3
Reply
:iconhuntrag94:
HuntraG94 Featured By Owner Sep 12, 2015
:iconimafirinmahlazerplz:
Reply
:icondeadfantasyfreak:
DeadFantasyFreak Featured By Owner Edited Sep 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
LOL! Poor Link...

He should use that awesome shield bash again!:XD: The impact from hitting one would take him to the other.:lmao:
Reply
:iconkindsoul-steelclaw:
Kindsoul-Steelclaw Featured By Owner Sep 12, 2015  Hobbyist
Poor link. He's so done right now. He just wants to back to the forest and take a nap.
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
I know huh? Poor kid lol
Reply
:iconprincesscarol:
PrincessCarol Featured By Owner Sep 12, 2015  Student Photographer
lol
Reply
:iconzeldienne:
Zeldienne Featured By Owner Sep 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
XD pour link!
Great page :3 Can't wait to see the next *-* I love your comic :)
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
Thanks! I really hope I can start drawing more, I miss it lol
Reply
:iconzeldienne:
Zeldienne Featured By Owner Sep 13, 2015  Hobbyist Digital Artist
^^ No problem!
Reply
:iconjlvg103:
Jlvg103 Featured By Owner Sep 12, 2015  Student Digital Artist
Woah, Toasty!
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
:icontoastplz:
Reply
:iconantooniverse:
Antooniverse Featured By Owner Sep 12, 2015  Hobbyist Artist
another great page :D
found it funny when Lionk got bunt by the Dodongo's fire
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
thanks!
Reply
:iconantooniverse:
Antooniverse Featured By Owner Sep 12, 2015  Hobbyist Artist
you're welcome!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 12, 2015
Image Size
4.5 MB
Resolution
1700×2192
Link
Thumb

Stats

Views
6,546 (3 today)
Favourites
85 (who?)
Comments
37

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×